Produkter och tjänster > Service och support
Tillgång till kompetent support och service bör vara ett av de viktigaste kriterierna när du skall välja en leverantör av it-utrustning. Tjänade tior vid inköpet kan snabbt bli förlorade tusenlappar när ett problem uppstår. Vi erbjuder våra kunder beprövade lösningar som vi själva tror på. Vi arbetar hela tiden med att utveckla våra kunskaper och satsar stora resurser på utbildning för personalen.

Vi erbjuder er också möjligheten att teckna olika typer av underhållsavtal. I dessa avtal kan exempelvis följande saker ingå:
  • responstid vid felanmälan inom 4, 8 eller 12 arbetstimmar.
  • lagerhållning av kritiska komponenter för ert system
  • lägre timdebitering för avtalskunder
  • regelbunden kontroll av säkerhetsupdateringar
  • dokumentation
  • Genomgång av säkerhetskopieringar

Vi har också service av alla datormärken, kontakta oss på telefon 020-7310 710  eller skicka en e-post till service med dina kontaktupgifter och ditt problem så kontaktar vi dig.

FJÄRRSUPPORT

Fjärrsupport innebär att en kontakt till kundens dator skapas via internet. En supportperson hos KD-Soft kan kontrollera och sköta kundens dator som om han/hon vore påplats.
För att få fjärrstöd så körs ett litet program, TeamViewer, som skapar kontakten. Klicka på länken nedan, sen väljer du kör(run). Tilläggsinformation får du när du kontaktar KD-Soft support.

Fjärrkontakten är mycket säker, då endast kunden kan skapa kontakten. Programmet ger en personlig engångskod, denna berättas till KD-Softs supportperson  via telefon, varefter kontakten upprättas.

Get Teamviewer
Fjärrsupport_MAC





Suomeksi Suomeksi      På svenska På svenska
Kontakt
VASA
KD-Soft
Olympiagatan 16
65100 VASA
Tel 020 7310 710
Fax 06-312 0341

HELSINGFORS
KD-Soft
Björkmankansvägen 3
02200 ESBO
Tel 020 7310 719
PC för Alla - Nyheter
Copyright 2017 KD-Soft. Design by Mokomaki. All rights reserved.